2009-12-28

Aktiviti Ketika Di Tingkatan 5

Ketika sewaktu saya tingkatan 5, boleh dikatakan sangat aktif dalam penghasilan aplikasi Flash. Waktu itu juga jiwa menjadi semakin extrem dengan skateboarding. Walaupun SPM makin hampir tapi saya tetap khayal dengan dunia yang dikawal oleh perasaan. Akhirnya saya kecundang dan keputusan SPM setakat "biasa sahaja"- kata saya ketika ditanya. Saya memang tidak akan dapat ke Universiti, hanya Politeknik yang mampu. Setelah saya google kembali album Photobucket yang di-signup ketika di tingkatan 4 dahulu, lalu telah menjumpai hasil karya yang saya sendiri hampir lupakan. Aplikasi ini dibuat ketika di tingkatan 5, dan saya amat sukakannya. Terdapat e-mail lama dalam aplikasi tersebut yang kini saya sudah tidak lagi digunakan. Kepada anda semua, sila mencuba aplikasi ini untuk kenali diri anda sebenarnya. Ia amat menyoronokkan.

UjiDiri


Apabila difikirkan kembali, saya hanya gelakkan diri sendiri. Saya pasti, anda juga akan gelakkan diri sendiri bila teringat kenangan sewaktu bersekolah. HAHAHA :D

4 comments:

AeMcSketch said...

wah...ko cekang dlm flash sejak zmn skula? patut aku minta tunjuk ajar ko time final projek ak, konpem xyah repeat..wuwu..

aku dpt chibi maruko, index majuk-60%, index jg tpi kain-100 ?! hahahaha...
lol

lawak lawak....

zaman skula dulu byk sgt memori..
rindu tul nk jadi budak skula balik. Hehe.. aku bukannya belajar sgt pon..
byk ponteng klas, lepak lab komputer je. haha

AeMcSketch said...

weh..ak dh gitau ar sal perpindahan blog kt blog lama aku... huhu ko je x alert.. :P

أمير المكمنين said...

fuhh..
jawapan soalan 1: mudah menyinggung perasaan org lain..boleh jd 99.99% tepat dengan aku..

p/s: ptut la ko sllu selitkan watak wanita2 sexy lam kerja flash ko..rupanye sejak dulu pn ko dh mnunjukkn minat yg mendalam..Ngeeee~

Unknown said...

ayie= aku start kenal dr form 3 pastu study skit. time dulu macromedia flax MX guna action scrip 2, skrg dah tuka adobe flash guna as3. mmg byk perubahan yg aku ketinggalan.

yeah time skolah bkn belajar sgt, buat poyo je lebih. hahaha

mirul= hehehe klu camtu hg kena ubah skap hg tu mirul. klu dah janji buat apa yg hg dah jnji tu pntg bru org x mengata.

ps: perempuan sexy adalah sumber inspirasi.

Post a Comment