2010-08-25

Tipu Kanan Dan Tipu Kiri

gambar Eyta yang telah ermm,... menipu orang yang melihat.
Post asal adalah dari note Facebook. Dan note di dalam Facebook telah di-delete
Sebenarnya sudah lama saya menipu (gambar) dan semenjak terjebak dalam fotography lagi suka menipu. mengimbau kenangan serious-nya saya menipu adalah pada tahun 2007 di mana DSLR pertama telah dibeli. Haha memang lawak sebab nak tipu pun kantoi, alhamdulillah sekarang saya telah hampir berjaya menipu mata yang memerhati. Hasil berkat usaha, menghasilkan sebuah seni visual memerlukan pemerhatian yang berterusan. Dan sekarang sudah lebih 3 tahun terjebak, bermacam-macam pengalaman tercatat dalam memori walaupun CF- card hanya 2 Gigabyte kapasiti-nya. Apa yang saya merepek dalam text ini, adoihh.....
Album photography – ada yang asli dan tipu
Album fotonovela – memang penipu besar
Photo album 1 – plan tak nak tipu, tapi saya mungkiri.

Harap maaf pada gambar komen di bawah kurang jelas. Picasa web album hanya membenarkan ketinggian gambar hanya 1600px sahaja

2 comments:

Unknown said...

sha = thanks sha
darren = thanks darren
fiza = hahaha agak-agak arhh :P
aiman = thanks aiman

my stepped = hurmm, saya guna perkataan tu sebab dan membuatkan orang klik note yang saya post. rasanya diorang patut juga di-respect supaya dapat memberikan semangat kepada newbie yang baru dalam bidang manipulasi. dari segi agungkan mungkin tidak, kerana jika kita berusaha dan sampai ke tahap mereka, kita sudah tidak berasa apa-pun dgn mereka. just my personal opinion :)

AkuAyie said...

tipu x tipu. to me it's still art :)

Post a Comment