2011-10-17

Exhibition Lagi

Pada tahun 2011 ini saya telah terlibat dalam exhibition, 2 telah berjaya dilakukan. Terdapat lagi 2 exhibition yang saya turut terlibat sama pada masa terdekat, antaranya ialah Penang B&W dan Gen Youth Photohunter – “Tribute To P.Ramlee”. jadi buat masa sekarang, kerja menyiapkan artwork sedang giat dijalankan untuk exhibition tersebut. Seperti kebiasaan artwork baru haruslah ada untuk memikat audience datang ke aktiviti tersebut. Berikut adalah potongan majalah By-U, yang membuat liputan sepantang exhibition berlangsung iaitu Youth Photohunter – “Interpretasi”.
Muka surat 36. Klik pada gambar untuk besarkan dan memudahkan anda membaca halaman tersebut.

Muka surat 37. Klik pada gambar untuk besarkan dan memudahkan anda membaca halaman tersebut.

Penang B&W
Penang B&W adalah singkatan perkataan Penang Black and White. Sebenarnya saya adalah ahli baru yang menyertai komuniti ini. Komuniti ini banyak menekankan foto hitam-putih dan ramai di antara ahli menggunakan kamera analog. Walau bagaimanapun saya tetap dengan style saya sambil menimba ilmu dengan komuniti ini walaupun menggunakan digital sepenuhnya.

Penang B&W Photo Busking
Time: Saturday, November 12 · 3:00pm - 10:00pm
Location: 1st Avenue (Level 8 - Cinema Level)
Jln Magazine, Penang, Malaysia

Ok , gambar di bawah adalah sedikit “behind the scene” pembikinan artwork untuk Penang B&W.

No comments:

Post a Comment